GSM +48 501 421 445

Postawiliśmy przed sobą zadanie osiągnięcia najwyższych standardów jakości w połączeniu z rygorystycznie niską tolerancją odstępstw parametrycznych. Taki poziom projektowania i wykonawstwa jest już właściwie niespotykany na terenie Niemiec. U nas możesz go jeszcze nadal znaleźć!
Wszystkie elementy są cięte i frezowane na sterowanych numerycznie niemieckich obrabiarkach wysokiej klasy. Natomiast w kontroli jakości niczego nie pozostawiamy wyłącznie automatom w myśl naszej filozofii „człowiek i maszyna”. Zanim zostanie ostatecznie zaakceptowana każda część jest przedmiotem wieloetapowej kontroli.
Odstępstwa metryczne większe niż 1/100 mm u nas nie są tolerowane. Przed wysyłką gramofonu każdy talerz jest ponownie mierzony w celu sprawdzenia czy odpowiada specyfikacji; łożyska sprawdzane są po 48-godzinnym teście mechanicznym, by wyeliminować wadliwe egzemplarze. Podobny reżim technologiczny dotyczy budowy napędu. Każdy silnik jest indywidualnie składany z wielu pojedynczych elementów, niektóre spośród nich są wykonane w naszym zakładzie. Od jakości części silnika i nieskazitelnego ich montażu zależy finalna precyzja i płynność pracy napędu.
Faktycznie osiągnięte najwyższe standardy wykonania mają przemożny pozytywny wpływ nie tylko na brzmienie, ale również na stabilność i akuratność działania gramofonu. Oczywiście, moglibyśmy robić tańsze urządzenia, ale jakiej jakości?
Wszystkie elementy są cięte i frezowane na sterowanych numerycznie niemieckich obrabiarkach wysokiej klasy. Natomiast w kontroli jakości niczego nie pozostawiamy wyłącznie automatom w myśl naszej filozofii „człowiek i maszyna”. Zanim zostanie ostatecznie zaakceptowana każda część jest przedmiotem wieloetapowej kontroli.
Odstępstwa metryczne większe niż 1/100 mm u nas nie są tolerowane. Przed wysyłką gramofonu każdy talerz jest ponownie mierzony w celu sprawdzenia czy odpowiada specyfikacji; łożyska sprawdzane są po 48-godzinnym teście mechanicznym, by wyeliminować wadliwe egzemplarze. Podobny reżim technologiczny dotyczy budowy napędu. Każdy silnik jest indywidualnie składany z wielu pojedynczych elementów, niektóre spośród nich są wykonane w naszym zakładzie. Od jakości części silnika i nieskazitelnego ich montażu zależy finalna precyzja i płynność pracy napędu.
Faktycznie osiągnięte najwyższe standardy wykonania mają przemożny pozytywny wpływ nie tylko na brzmienie, ale również na stabilność i akuratność działania gramofonu. Oczywiście, moglibyśmy robić tańsze urządzenia, ale jakiej jakości?
AC to skrót od łacińskich słów ars Cyprium, oznaczających kruszec cypryjski. Tak starożytni Rzymianie nazywali miedź, używaną przez człowieka od epoki kamiennej, czyli od ponad 10 tysięcy lat. Wykorzystując wyjątkowe właściwości miedzi połączyliśmy ją z polimerem i stworzyliśmy talerz kompozytowy.
Efekt? Zachwycająca scena, stereofonia i substancjalność dźwięku oraz brzmienie nieprzeciętnie klarowne i swobodne.
Talerz obraca bezobsługowy napęd paskowy, a nad pracą silnika czuwa zmodyfikowany moduł kontrolny, przewyższający jakością swoich poprzedników, przeznaczony także do współpracy z zespołem 3-silnikowym. Na wyposażeniu jest też gniazdo montażowe ramienia z brązu i wykonane na zamówienie stożki poziomujące Stillpoint.
Opcja napędu 3-silnikowego dla modeli Raven One i Raven AC, szczegóły techniczne:
- dookolna aranżacja silników (silniki otaczają talerz z trzech stron),
- wszystkie trzy silniki pracują w pełni synchronicznie dzięki wyrafinowanemu systemowi kontroli,
- wałki silników wykonano z dokładnością do 0,005 mm,
- tolerancja grubości paska napędowego nie przekracza 0,01 mm.
Opracowując 3-silnikowy system napędowy doprowadzaliśmy naszą unikalną technologię napędu do perfekcji. Dzięki wysoce zaawansowanym rozwiązaniom w nowym systemie kontroli osiągnęliśmy idealną synchronizację wszystkich silników zestawu. Podstawą sukcesu są wykonane z maksymalną precyzją ośki silników i paski napędowe. Jeśli uważałeś, że napęd Ravena jest ewenementem miałeś rację, ale system 3-silnikowy jest znacznie lepszy.
Obecnie zarówno Raven One jak i Raven AC dostępne są także w wersji z napędem 3-silnikowym, natomiast egzemplarze już wyprodukowane mogą być łatwo modyfikowane. Nowe gniazdo ramienia zapewnia łatwiejszą jego wymianę – zamiast zmieniać całe gniazdo wystarczy wymienić adapter.
Specyfikacja:
Efekt? Zachwycająca scena, stereofonia i substancjalność dźwięku oraz brzmienie nieprzeciętnie klarowne i swobodne.
Talerz obraca bezobsługowy napęd paskowy, a nad pracą silnika czuwa zmodyfikowany moduł kontrolny, przewyższający jakością swoich poprzedników, przeznaczony także do współpracy z zespołem 3-silnikowym. Na wyposażeniu jest też gniazdo montażowe ramienia z brązu i wykonane na zamówienie stożki poziomujące Stillpoint.
Opcja napędu 3-silnikowego dla modeli Raven One i Raven AC, szczegóły techniczne:
- dookolna aranżacja silników (silniki otaczają talerz z trzech stron),
- wszystkie trzy silniki pracują w pełni synchronicznie dzięki wyrafinowanemu systemowi kontroli,
- wałki silników wykonano z dokładnością do 0,005 mm,
- tolerancja grubości paska napędowego nie przekracza 0,01 mm.
Opracowując 3-silnikowy system napędowy doprowadzaliśmy naszą unikalną technologię napędu do perfekcji. Dzięki wysoce zaawansowanym rozwiązaniom w nowym systemie kontroli osiągnęliśmy idealną synchronizację wszystkich silników zestawu. Podstawą sukcesu są wykonane z maksymalną precyzją ośki silników i paski napędowe. Jeśli uważałeś, że napęd Ravena jest ewenementem miałeś rację, ale system 3-silnikowy jest znacznie lepszy.
Obecnie zarówno Raven One jak i Raven AC dostępne są także w wersji z napędem 3-silnikowym, natomiast egzemplarze już wyprodukowane mogą być łatwo modyfikowane. Nowe gniazdo ramienia zapewnia łatwiejszą jego wymianę – zamiast zmieniać całe gniazdo wystarczy wymienić adapter.
Specyfikacja:
Napęd: | paskowy |
Prędkość obrotowa: | 33 1/3, 45. Regulacja + - 10% |
Silnik: | produ stałego o dużym momencie obrotowym, sterowany cyfrowo |
Wymiary: | szerokość 670 mm, głębokość 400 mm, wysokość 210 mm |
Waga: | około 70 kg |
Raven Black Night jest naszym nowym referencyjnym gramofonem.
Naturalnie, projektując go wykorzystaliśmy nasze wieloletnie doświadczenie, niemniej model ten zawiera szereg innowacyjnych rozwiązań, wcześniej w takiej formie niespotykanych. To prawdziwie monumentalny gramofon, co poświadczają zarówno jego imponujące wymiary jak i masa. Jakby im na przekór, dzięki przemyślanemu projektowi plastycznemu, odpowiedniej kolorystyce, doborowi materiałów i harmonijnym proporcjom, sprawia jak najlepsze wrażenie wizualne. Projektując Black Night chcieliśmy pobić nasz dotychczas najlepszy model – Raven AC, w takich aspektach brzmienia jak subtelność, swoboda i cisza. Osiągnięty rezultat jest zadziwiająco dobry.
Black Night mistrzowsko portretuje każdą dźwiękową drobinę, zarówno w brzmieniu instrumentów jak i głosu ludzkiego. W każdym momencie zwracają uwagę niedostrzegalne wcześniej niuanse i głębia sceny muzycznej, zaś odwzorowanie impulsów – narastanie i wygaszanie transjentów – osiągnęło niespotykaną dotąd wierność. Dzięki unikalnemu 3-silnikowemu napędowi i bateryjnemu zasilaniu Black Night pracuje z nadzwyczajnym spokojem, wręcz dostojeństwem, nie tracąc wszakże nic z dynamiki, zaangażowania, trójwymiarowości i bogatego brzmienia innych modeli gramofonów TW Acustic.
Brzmienie Black Night jest fenomenalnie muzykalne i tak namacalne, że można je porównać jedynie z autentykiem.
Podobnie jak Raven AC Black Night pozwala na równoczesne użycie aż czterech ramion. Ponadto, usprawniliśmy armaturę ramienia dodając karbowany pierścień, przy pomocy którego regulacji VTA można bezpiecznie dokonywać w trakcie odtwarzania płyty.
Opis gramofonu:
- gramofon o dużej masie – chassis 30 kg, talerz 20 kg, motor 10 kg, moduł sterujący 5 kg,
- wymiary – chassis 47x42 cm (sxg), motor 27x27 cm, 79x42cm (obrys stóp). Konstrukcja chassis:
- płyta nośna i inne części chassis wykonana została z anodyzowanej na czarno płyty aluminiowej o grubości 60 mm oraz warstwy porowatej ceramiki wykończonej matą z jedwabiu,
- gniazdo łożyska 25 mm, pewnie skręcone z chassis, zrobiono z opracowanego w TW-Acustic kompozytu na bazie delrinu,
- również z anodyzowanego na czarno aluminium, porowatej ceramiki i jedwabnej maty wykonano cztery stopy, zawierające ponadto zaprojektowane i wytwarzane w TW Acustic kulowo-sprężynowe zawieszenie.
Budowa talerza:
- konstrukcja kanapkowa o grubości 60 mm zawiera dwie płyty - 40-mm płytę miedzianą i drugą o grubości 20 mm ze specjalnego, opracowanego w TW Acustic kompozytu, skręcone razem.
Łożysko:
- łożysko z brązu, 16-mm sztyft z twardego metalu i dużym promieniu dolnej powierzchni obracają się na podkładce oporowej z materiału o nazwie Material S ® Green.
To specjalna substancja na bazie niskociśnieniowego PE o minimalnym współczynniku tarcia i doskonałej wytrzymałości na ścieranie, zapewniająca długoletnie użytkowanie bez konieczności smarowania. Tuleja jest ściśle dopasowana do łożyska, bez żadnego luzu, niemniej łożysko można wymieniać.
Silniki:
- 3 silniki umieszczono we wspólnym chassis, identycznym co do budowy i wyglšdu jak sam gramofon, mniejszym o 60%, posadowionym na czterech wysokich regulowanych stopach; osie silników zaaranżowano w kształt strzały wierzchołkiem skierowanej na talerz; pasek obiega ich ośki w podobny sposób. Moduł sterujący:
- moduł sterujący ma wbudowane dwa zasilacze – jeden służący do ładowania baterii i drugi współpracujący z siecią energetycznš; przełączanie pomiędzy oboma rodzajami zasilania odbywa się automatycznie bez przerwania pracy gdy baterie wymagają naładowania; w trakcie normalnej pracy silniki zasilane są z baterii, wskaźnik ich naładowania umieszczony jest na przednim panelu; czas pracy baterii przy pełnym naładowaniu wynosi ok. 20 godz.; przedział baterii zawiera 20 jednostek rozmiaru AA.
Gniazda ramion:
- można zainstalować do czterech ramion równocześnie; wszystkie gniazda wyposażone zostały w możliwość regulacji „w locie” kąta VTA w zakresie 10 mm bez odrobiny luzu.
Naturalnie, projektując go wykorzystaliśmy nasze wieloletnie doświadczenie, niemniej model ten zawiera szereg innowacyjnych rozwiązań, wcześniej w takiej formie niespotykanych. To prawdziwie monumentalny gramofon, co poświadczają zarówno jego imponujące wymiary jak i masa. Jakby im na przekór, dzięki przemyślanemu projektowi plastycznemu, odpowiedniej kolorystyce, doborowi materiałów i harmonijnym proporcjom, sprawia jak najlepsze wrażenie wizualne. Projektując Black Night chcieliśmy pobić nasz dotychczas najlepszy model – Raven AC, w takich aspektach brzmienia jak subtelność, swoboda i cisza. Osiągnięty rezultat jest zadziwiająco dobry.
Black Night mistrzowsko portretuje każdą dźwiękową drobinę, zarówno w brzmieniu instrumentów jak i głosu ludzkiego. W każdym momencie zwracają uwagę niedostrzegalne wcześniej niuanse i głębia sceny muzycznej, zaś odwzorowanie impulsów – narastanie i wygaszanie transjentów – osiągnęło niespotykaną dotąd wierność. Dzięki unikalnemu 3-silnikowemu napędowi i bateryjnemu zasilaniu Black Night pracuje z nadzwyczajnym spokojem, wręcz dostojeństwem, nie tracąc wszakże nic z dynamiki, zaangażowania, trójwymiarowości i bogatego brzmienia innych modeli gramofonów TW Acustic.
Brzmienie Black Night jest fenomenalnie muzykalne i tak namacalne, że można je porównać jedynie z autentykiem.
Podobnie jak Raven AC Black Night pozwala na równoczesne użycie aż czterech ramion. Ponadto, usprawniliśmy armaturę ramienia dodając karbowany pierścień, przy pomocy którego regulacji VTA można bezpiecznie dokonywać w trakcie odtwarzania płyty.
Opis gramofonu:
- gramofon o dużej masie – chassis 30 kg, talerz 20 kg, motor 10 kg, moduł sterujący 5 kg,
- wymiary – chassis 47x42 cm (sxg), motor 27x27 cm, 79x42cm (obrys stóp). Konstrukcja chassis:
- płyta nośna i inne części chassis wykonana została z anodyzowanej na czarno płyty aluminiowej o grubości 60 mm oraz warstwy porowatej ceramiki wykończonej matą z jedwabiu,
- gniazdo łożyska 25 mm, pewnie skręcone z chassis, zrobiono z opracowanego w TW-Acustic kompozytu na bazie delrinu,
- również z anodyzowanego na czarno aluminium, porowatej ceramiki i jedwabnej maty wykonano cztery stopy, zawierające ponadto zaprojektowane i wytwarzane w TW Acustic kulowo-sprężynowe zawieszenie.
Budowa talerza:
- konstrukcja kanapkowa o grubości 60 mm zawiera dwie płyty - 40-mm płytę miedzianą i drugą o grubości 20 mm ze specjalnego, opracowanego w TW Acustic kompozytu, skręcone razem.
Łożysko:
- łożysko z brązu, 16-mm sztyft z twardego metalu i dużym promieniu dolnej powierzchni obracają się na podkładce oporowej z materiału o nazwie Material S ® Green.
To specjalna substancja na bazie niskociśnieniowego PE o minimalnym współczynniku tarcia i doskonałej wytrzymałości na ścieranie, zapewniająca długoletnie użytkowanie bez konieczności smarowania. Tuleja jest ściśle dopasowana do łożyska, bez żadnego luzu, niemniej łożysko można wymieniać.
Silniki:
- 3 silniki umieszczono we wspólnym chassis, identycznym co do budowy i wyglšdu jak sam gramofon, mniejszym o 60%, posadowionym na czterech wysokich regulowanych stopach; osie silników zaaranżowano w kształt strzały wierzchołkiem skierowanej na talerz; pasek obiega ich ośki w podobny sposób. Moduł sterujący:
- moduł sterujący ma wbudowane dwa zasilacze – jeden służący do ładowania baterii i drugi współpracujący z siecią energetycznš; przełączanie pomiędzy oboma rodzajami zasilania odbywa się automatycznie bez przerwania pracy gdy baterie wymagają naładowania; w trakcie normalnej pracy silniki zasilane są z baterii, wskaźnik ich naładowania umieszczony jest na przednim panelu; czas pracy baterii przy pełnym naładowaniu wynosi ok. 20 godz.; przedział baterii zawiera 20 jednostek rozmiaru AA.
Gniazda ramion:
- można zainstalować do czterech ramion równocześnie; wszystkie gniazda wyposażone zostały w możliwość regulacji „w locie” kąta VTA w zakresie 10 mm bez odrobiny luzu.
Urodziło się nowe dziecko. Celem prac nad Raven One było zaoferowanie naszym klientom kompaktowej i tańszej wersji szeroko znanego ze swojej wysokiej jakości modelu Raven AC. Udało się – powstał gramofon mniejszy i tańszy wyposażony jednakże w równie zaawansowaną technologię, materiały i równie starannie zbudowany.
Użycie sprawdzonych materiałów i wypróbowanych metod montażu zaowocowało urządzeniem prostym w obsłudze i niezawodnym. Pod względem brzmienia Raven One prezentuje bardzo wysoki poziom ustanawiając nowy standard w tej cenie, zwłaszcza w zakresie dynamiki, rozdzielczości i rytmu.
Do Raven One można dołączyć dowolne ramię. W opcji silnik można oddzielić od chassis i umieścić obok, tak jak w droższym Raven AC (w takim przypadku zwalnia się miejsce pod gniazdo drugiego ramienia), a nawet zastosować napęd 3-silnikowy. Motor, jego sterowanie i łożyskowanie talerza są dokładnie takie same jakich użyliśmy w modelu AC, z wyjątkiem nieco mniejszej średnicy osi.
Mata talerza i docisk pochodzą od wypróbowanego dostawcy Millenium Audio. Mniejsze gabaryty gramofonu (szerokość 47, głębokość 40 cm, ciężar 21 kg) nie wymagają większej szafki czy podstawy.
Raven One spełni Twoje analogowe marzenia!
Użycie sprawdzonych materiałów i wypróbowanych metod montażu zaowocowało urządzeniem prostym w obsłudze i niezawodnym. Pod względem brzmienia Raven One prezentuje bardzo wysoki poziom ustanawiając nowy standard w tej cenie, zwłaszcza w zakresie dynamiki, rozdzielczości i rytmu.
Do Raven One można dołączyć dowolne ramię. W opcji silnik można oddzielić od chassis i umieścić obok, tak jak w droższym Raven AC (w takim przypadku zwalnia się miejsce pod gniazdo drugiego ramienia), a nawet zastosować napęd 3-silnikowy. Motor, jego sterowanie i łożyskowanie talerza są dokładnie takie same jakich użyliśmy w modelu AC, z wyjątkiem nieco mniejszej średnicy osi.
Mata talerza i docisk pochodzą od wypróbowanego dostawcy Millenium Audio. Mniejsze gabaryty gramofonu (szerokość 47, głębokość 40 cm, ciężar 21 kg) nie wymagają większej szafki czy podstawy.
Raven One spełni Twoje analogowe marzenia!